lørdag den 25. august 2007

Rengøring done! :)

Nu er vi så fuldstændig færdige med at gøre rent i campen. Og jeg kan godt fortælle jer at vi glæder os til at tage hjem til byen. Vi er godt nok ved at være trætte af at blive "bosset" rundt :)
Ellers står Anders lige bag ved og nynner "The hall of the mountain king"..
I aften skal vi så ud og spise på restaurant alle counselors.. Men vi kan ikke drikke øl, så begrænset hvor sjovt det er... :P

Men jeg har virkelig ikke overskud til at blogge ordentligt idag.. Har ingen af os faktisk! Derfor i får denne sørgelige opdatering.. Hehe..
Som en lille sjov sidehistorie så var der en credit-villager der spurgte mig (Pelle) om Ditlev var HOMOSEKSUEL.. Det var fantastisk morsomt idet ham der spurgte ikke er den skarpeste kniv i skuffen.. Hans grundlag var at han i et blad havde læst om homoseksuelle, og der passede Ditlev lige ind på bladets definition af en HOMOseksuel.
Jeg grinede selvfølgelig bare afvisende af ham og sagde nej... :P

Godt så, farvel (nu har Ditlev siddet ved siden af mig og fyret latterligt ringe jokes af i ca. 10 minutter).

Pelle

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hey boys..

Selvom I nu er trætte af fast struktur og frække rollinger, så lyder det nu som om I også har haft det rigtig sjovt..
Jeg glæder mig til at høre mere når I nu drager ud i det vilde West..!
Mange hilsner til jer alle
Birte

Unknown sagde ...

Med det antal damer Ditlev har kurtiseret gennem årene ville elevens karakteristik undre mig noget. Ja det er meget spændende at høre om fortsættelsen af turen så I må endelig ikke glemme at opdatere os. Det er slet ikke sikkert I kan få øl, for det må ikke sælges til unge under 21 (mens våben godt må!)