onsdag den 15. august 2007

En uge uden øl overstået - puha!

Titlen siger det hele. Det er nu EN UGE siden vi har kunne drikke øl, og være sjove :) Vi var faktisk på bar med alle andre Concordia Language Village-counselors, men selv der hvor 90% var under 21 kunne vi ikke købe øl, så vi dansede uden at være fulde (ikke et kønt syn! :D).

Med hensyn til alle (de to :)) de billedrequests der er så kan jeg rolig forsikre vores enorme læserskare om at vi inden for få dage vil uploade i hvert fald ET billede ;) Jeg skal forsøge at få nogen billeder ind, men det er bare begrænset hvor sjovt det er for jer at se på træer, søer og så lidt flere træer.. Hehe..

Som det er nu, er der bibliotekstime dvs. der hvor alle børnene læser danske bøger eller får læst danske bøger. Altså sidder vi i staff loungen så langt væk som muligt, for at slippe for at læse op :p De små krapyler er sku ikke altid lige sjove, som i nok har læst så var jeg Heks i går, og jeg kan hurtigt afsløre at når man har 40 børn i hælene, så føler man sig sku jagtet! Jeg forsøgte at gemme mig i et hjørne bag ved et hus, skide kløgtigt tænker jeg, men efter blot 3 sekunder kommer der en pige på måske 9 år listende rundt om hjørnet og råber "WIIIIIIIIIIIIIITCH", og jeg er nødsaget til at hoppe over et hegn for at flygte..
Som en lille note skal lige siges at jeg var den heks der holdt i længst tid - ever... :D 10 minutter længere end nogen før.. Hehe de små banditter fik sgu lov til at lave noget for at fange mig ;)
Der er en hel film af mig der bliver jagtet af små børn, som i selvfølgelig aldrig får lov til at se!!

Men nu er der så kommet en uber-counselor som tvinger os til at tage til bibliotekstime... Bah.. Men vi fortsætter med de fantastiske fortællinger fra Bemidji i de kommende dage, 'till then,
adjø,

Pelle

1 kommentar:

mlj sagde ...

Hahaha! Nyder lige tanken om Pelle forfulgt af en hele sproglejrs unger..!! Du kan godt gemme videoen for os, men jeg ser det for mig ;.)

Det lyder som om I morer jer derovre - keep it coming, bro!