torsdag den 23. august 2007

Enden øjnes

Halløj halløj!

Så er vi ved at være ved slutningen af danish camp, hvilket betyder at der er restaurantaften i aften. Det betyder at lederne agerer tjenere og villagerne enten kommer i par (og WOW hvor blev der fnist i salen da det blev annonceret) eller i en gruppe hvor de har aftalt sammen (hulk der er lige en der har bestilt bord uden at have en gruppe, stakkels ham :( :( :( hader sådan noget - vi finder en løsning).
Nå men det skal nok blive sjovt. Vi skal trække i fint tøj selvom jeg tvivler på at mit tøj er så fint længere eftersom der er gået sport i at smide min jakke på gulvet og se om man kan slippe godt fra det (det har indtil videre endt med at alle, der har prøvet, er blevet smidt ind under bruseren med tøj på - men det ser ikke ud til at havege nogen effekt på de uvorne unger!) - dette betyder at min stakkels jakke er totalt dække af alskens skidt og møj - fahn da også.
Pelle er pt i køkkenet og jeg har lige fået pause. Anders sidder ved siden af mig og han var faktisk inde på bloggen lige før, men ved ikke om han skrev en post (ser frem til at finde ud af det efter denne post)
Nogen af det nok mest romantiske er at en 10 årig knægt har inviteret sin store kærlighed (der også er 10) på date! OG! spurgt faderen (aka webmastersøren) om lov!! like wtf! Dengang troede jeg nærmest stadig på pigelus, det er simpelthen så meget respekt og vi tilbeder ham alle sammen, dog uden at sige eller vise det til ham, da han nok vil blive flov så.
Pelle er lige kommet hjem fra køkkenet og er en abe - han spørger hvorfor jeg skriver (kæft et fjols) hvilket han jo godt burde vide hvorfor: Mette Schmidt kræver k o n s t a n t e opdateringer hvilket vi jo er nødt til at tage hensyn til (kommer en sørgelig fattig sidekommentar fra Pelle da han læser dette - øv en taber)

Anyways, nu er de begyndt at spille Video Video lige ved siden af mig, hvilket er noget så irriterende eftersom jeg prøver at høre "De Sorte Spejdere" på podcast, så jeg vil stoppe min post her

PS: Her skulle være en fornærmelse af Pelle, men gad ikke lige skrive den, da den var lidt for fattig

Ditlev out

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det var da kedeligt med din pæne jakke!!Det kan være DEN skal under bruseren.
Hvor synd for den enlige dreng,du må fortælle hvordan sagen blev ordnet.
Hvad er pigelus?

Soren Hove sagde ...

Lyder skide godt... det regner i København og jeg er for doven til at finde et job. Men Benja, Jaq og jeg er tæt på at have sikret en lejlighed i Berlin fra Januar til Juni. Det er skide godt..

Hold jer munter...

Kys Hove

Søren Birch sagde ...

Det har været fantastisk morsomt at følge lidt med i hvad I laver derovre, så jeg håber at I fortsætter nu hvor I skal ud i det store land. Ditlev, du kan se lidt efter Laila i San Francisco. Hun er også derover nu. Go´ fortsat tur. Hilsen Søren Birch