tirsdag den 14. august 2007

NYHED NYHED NYHED NYHED!

Nå men nu har jeg endelig fået fri fra køkkenet og syntes lige jeg ville bringe et par af de nyheder Pelle "glemte"

1: Pelle og jeg har aftalt at mødes 7:30 for at ordne radioen, kl. 7:50 er Pelle endnu ikke kommet, imidlertid ankommer en Zombie af dimensioner. Verdens blegeste, trætteste og mest bandende tingest der brokker sig som en gal over noget med et vækkeur og Anders.

2: Pelle blev tidligere idag forfremmet til bord! Jeg har selvfølgelig et billede af det og Kaj har fået en nydelig film af hele seancen som senere kan nydes til fulde

I aften er det sankt hans og gæt hvem der skal være heks.... Nemlig! Ingen ringere end: Pelle! Han ligner jo også en! :)

Ses folkens

Ditlev

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Ikke for at være krakilsk. Men St Hans var altså den 23.6.så det må være en anden heks, der er tale om.
Hvordan kan man være bord? Kan I ikke lægge billeder herud?

mlj sagde ...

Ja, helt aerligt, upload nu nogle billeder! Det er temmeligt ligetil..!

Ellers + nice med jeres hyppige opdateringer, god underholdning :.)

Anonym sagde ...

Vi har to uger til at laere dem hvad skt. hans er, vi kan jo ikke lave den i juni naar lejren ikke er der den dag.

Vi har ingen USB stik til at uploade med, og jeg er kommet til at smide installationscdeen med software til mit minikamera vaek hehe

Anonym sagde ...

Pelle er svag når han ikke får søvn:D Udnyt det inden han bliver for stærk i solen!

Glæder mig nu noget mere til I kan komme ud og få øl, så der kan komme nogle gode drukhistorier på denne her side, det er bestemt savnet!