onsdag den 22. august 2007

Jamen okay så, så blogger vi!

Goddag igen! Efter en mindre pause, fra min side i hvert fald, så vil jeg nu blogge igen. Og i kan mere eller mindre godt glemme at få Anders til at blogge, men vi har nu ikke noget imod at blogge for ham.
Anders tog i går på cykeltur med ca. 15 børn (alle børn over 13 i lejren, undtagen credit-villagers, -red)* og en 4 andre counselors. De 6 ældste drenge er lige kommet hjem, men Anders er stadigvæk derude i skoven med 9 piger.. Han morer sig nok kosteligt, især da det har pis-regnet i nat.

Jeg kan oplyse om at vejret nu endelig ser ud til at vende herovre i det forjættede land, vi har en dejlig temperatur på 25 grader med solskin så langt man kan se.
Og det kommer jo lige tilpas til at varme vandet i Winona (der hvor vi skal hen, efter campen,
-red) så vi er glade.. Hehe..
Ellers har mig og Ditlev haft en dejlig dag både i går og i dag. Vi havde jo som sagt sendt 15 børn (ca. halvdelen) afsted, så vi havde alle de små tilbage plus credit-villagers. Så vi legede ballondans, lavede smore's (marshmellows, chokolade og kiks - no wonder børnene bliver lidt små-buttede) og lavede snobrød til den store guldmedalje. Tjah og ellers var det bare ren afslapning i går, vi så Rasmus Klump, hvilket børnene ELSKEDE. De var intet mindre end begejstrede for Rasmus LOVE for pandekager :)
Hmm, ja der er vel ikke meget andet at sige om igår, andet end at vi i hvert fald hyggede os godt og grundigt da vi afsluttede en lang dag med en lille tur i søen.

I dag har så været om end muligt, endnu mere afslappet, idet alle børnene har gået tur rundt om en anden sø og lært om naturen, mens vi har været i campen. (Jeg har netop nu fået en opgave af en anden counselor, hvor jeg skal oversætte latinske plantenavne til dansk. Godt jeg har computeren til det :P).
Ditlev er lige pt. i køkkenet, og jeg skal efter frokosten cykle ned og hente de resterende børn, som Anders cyklede ud med i går. Øjensynligt er Anders for svag til at køre turen mere end 2-3 gange.. Pff... ;) Hehe, ej det er vel godt og vel 17 km, så ikke sååå galt - men forstår nu godt anders :P

Ja hvad kan man ellers sige? Vi glæder os til at komme til Minneapolis igen, hvor vi skal til state fair og se på køer og andre kreaturer de nu får til at te' sig dumt. Det skal nok blive skægt, især fordi min fætter fra Winona kommer op til Minneapolis og forsyner os med en substans vi længe har villet drikke... Og jeg kan godt give et par hints til dem der ikke kan gætte det - det er gult som honning, har guddommelig smag og kommer tit i enten dåser eller grønne flasker.. (ved godt det er en svær quiz, men helt nemt skal det jo ikke være.. :))

Nå jeg skal til frokost nu, så jeg vil sige farvel og adjø på samme tid!

Pelle

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det er rigtigt sjovt at høre om jeres hverdag. Kan I ikke fortælle lidt om hvad den radio går ud på?

Anonym sagde ...

Pelle ( og lidt jer andre ) vi glæder os rigtig meget til at få jer hjem igen... Jeg bestod teoriprøven med 2 fejl og har fået et arbejde så det kører som i olie... Får du "bigget" :-) ?

Håber i hygger jer derover (Det lyder sådan)

Det er rigtig sjovt at høre hvad i laver

KH. Kasper

Anonym sagde ...

Haha nice med teoriproeven!! :)
Skal ogsaa sige tillykke fra svein numero 2 (Ditlev).
Og "bigning" bliver der ikke noget af. Kan jeg ikke lige forklare her hvorfor, men du kan faa en mail kan du :P

Pelle