mandag den 20. august 2007

Post!

Grundet utallige opfordringer (ahem, 2) kommer der nu en ny post.
Danish camp er en.. speciel oplevelse... Vi er alle blevet delt ind i familier, som vi vel at maerke kun skal spise aftensmad med. Famillierne er Niels-Peter (Pelle) Munk, Anders Grauballe og Claus (Ditlev) PARF (Skrevet på runesprog betyder det Tyra efter guden Tyr). De to første familier er fine, imens familien Parf er lig helvede. Den første uge da familiens mor (aka en counselor der hedder Maja) var til stede gik alt fint, og børnene opførte sig fint. Men da hun skulle tilbage til Skt. Kates (hendes college, -red) og lave et eller andet, brød helvede løs. Mine nerver er nu så flossede at det er helt utroligt siden jeg sidder med 5 enorme enerigbomber der går fuldstændigt amok ved hvert måltid. Selv familiens stille jeg-siger-aldrig-noget individ taler som et vandfald og kan kun sige: ARHGHGHGHGH!
Pelle har indtil flere gange fået at vide at han er et dårlig forbillede ;) imens Ditlev har fået et utal af forespørgsler, om han ikke også kommer som counselor næste gang. Dette er kun overgået Pelle en gang, dette var dog i selskab med Ditlev hvor Ditlev blev spurgt først (HÆHÆ). Anders ved vi ikke meget om, han er simpelthen the silent one, men det har nok noget at gøre med at børnene har fundet ud af at han ikke kan udtale refridgerator ordentligt (hvilket jeg heller ikke kan, det er der bare ingen, der synes er sjovt) og derfor overfalder ham med jævne mellemrum.
Idag har vi haft besøg af vikingerne og mor, jeg opdagede desværre dit link lidt for sent til at kunne få glæde af det, men tak for det ellers :). Vikingerne havde remedier med til at lave både perlekæder og læderpunge, som vikingerne gjorde det, undertegnede lavede begge og formåede at smide sin læderpung - indeholdende perlekæde - væk (selvom det nu nok var med vilje).
Her til aften har vi spillet skovstratego som blev modtaget positivt (selvom beboerne ikke var sårh gode til det) hvilket vi selvfølgelig er glade for, siden Pelle, Anders og jeg stod for det.

Lige nu sidder Pelle og jeg i København som er vores kommandocentral. Klokken er 9:22 PM amerikansk tid og slapper lidt af med en Podcast af P3s "De Sorte Spejdere" fra i torsdags (fordi den er sjovere end den fra i fredags, der er ingen fra idag og de udkommer ikke i weekenden) hvilket bare er dæjligt. Imorgen skal en hel del af gruppen på cykeltur, bl.a. Anders (Ditlev skulle også men det har de åbentbart glemt !??!?! sur røv evt.?)

Følgende ting savnes i høj grad:
Venner
Øl
Familie (ok det skal man jo skrive? No comments David, tak :) )
Motionscenter!! Argh jeg går død over den her mad, tror jeg har taget 10948543094390 kg på allerede
Mere øl

Ses folkens, husk at skrive kommentarer for det bliver vi så glade over at høre :)
David: Skriv lige din nye adresse i en evt. mail, så kan jeg sende dig et postkort

/Ditlev out

9 kommentarer:

abi sagde ...

Hej Knægte!
Lyder spændende med alt, I har oplevet, desværre skal man have en doktorgrad i it-teknologi, for at kunne skrive en kommentar (eller bare være mor). Jeg har haft mange problemer, fordi jeg glemte min adgangskode, det skulle jeg aldrig have gjort. Skulle igennem handicapstest og alt muligt.
Nå, men jeg er skide nervøs for jer pga af Greyhoundbusser og dertilhørende skumle passagere. Pas på jer selv. Fede billeder, I har taget!
Knus Astrid

abi sagde ...

*(rettelse) passagerer

Unknown sagde ...

Hvorfor spør de, om du kommer igen Ditlev, hvis du ikke engang kan holde styr på 5 børn? Det er måske de vilde børn, der spør?
Hvad får I at spise, som er så fedende?

Anonym sagde ...

Du behoever ikke et brugernavn, bare saet hak "Other" istedet for Google/Blogger.

mlj sagde ...

Hey guys, det lyder som om I morer jer kosteligt :.)

Kunne det vaere muligt at lokke Anders til at komme med et lille indlaeg? Han kan ikke bare koere frihjul paa den her blog, kan han?

Haaber vejret er bedre hos jer end her i London. Det regner og regner og regner...

Anonym sagde ...

Godt saa..! Nu har jeg også skrevet 47 gange og det er kun lykkedes mig at finde ud af at få 1 kommentar igennem.. Så skulle fanden da stå i at I holdt pause!!

Det der med uvorne unger er jo ikke noget vi kender til, men amerikanerne har jo lang tradition for at forske i slige tilfælde og de har lang erfaring med medicinering. Så virker regnbueis ikke kunne man jo prøve med "sid-stille-og sten" drugs..Tja..

Herhjemme sker der ikke så meget for tiden. Bortset fra Stones-koncerten som I jo gik glip af -synd - jeg har ikke fået alle armene ned endnu..!
Der er udmeldt skattelettelser- især for os som har i forvejen - men det kan vel ikke undre nogen..Så vi der har får mere...Derfor er jeg også usikker på, om den mand der har bosat sig på et bord i parken kan få den hjælp han har brug for..
Anders´s farmor har været på hospitalet en uge med en blodprop i benet, og da hun kom hjem var det aftalt der skule være madordning indtil hun kunne klare sig selv igen..Men den kom bare ikke..Så kunne denne fantastiske kvinde på 95 år (i morgen) som altid har klaret sig selv kun konstatere at det måske var godt hun tabte sig..!(ps. hun vejer vel omkring 45 kg i et godt forår). Og kommunen - den forklarede sig med at regeringen jo havde dikteret skattestop..så hvad var det lige de kunne stille op med de begrænsede midler der var til rådighed.....

Hav´det nu alligevel fornøjeligt..
Mange Hilsner Birte

Tidsoptimisterne sagde ...

Hej,
Ganske vist sidder jeg lige nu med et stort glas skummende tjekkisk øl foran mig (ja, ja, jeg drikker også af det), men jeg kunne da sagtens undvære det til fordel for
et par måneders ferie i USA og glæden ved dagligt at være sammen med en flok friske børn.

Glæd dig, Ditlev. Hvis I havde adgang til øl, ville du i endnu højere grad have brug for fitness.
I ser nu ikke specielt fede ud på billederne (endnu!)

Og mest til Anders: Farmor har det nu efter omstændighederne OK. Hun kan gå, og hun får mad og hjælp til indkøb og rengøring, så helt så slemt, som Birte skriver, er det ikke mere i farmors tilfælde.
Har du husket hendes fødselsdag?

Tak for blogs. Hold endelig ikke for mange pauser.

Hilsen
Kurt

Anonym sagde ...

Skal proeve at overtale Anders til at komme med et indlaeg :), men han er paa cykeltur nu og kommer foerst hjem imorgen

Anonym sagde ...

Hello
http://www.rhythmmethodlive.com/ - buy lexapro
The credit for the invention of this Lexapro drug goes to the Lundbeck and Forest Laboratories.
[url=http://www.rhythmmethodlive.com/]lexapro price[/url]
This Lexapro drug is maninly used for treating the depression disorder in humans.
order lexapro
So just have a look at it carefully.