søndag den 26. august 2007

On the road again

SÅ! er vi ved at være på vej mod Minneapolis igen, og der er rent faktisk sket nogen ting siden sidst (tæller ikke så meget på bloggen igår, den var ret så kort.)

danish camp var en speciel oplevelse, den første uge gik med at fornemme alle de forskellige indtryk man får ved at være den ansvarlige voksne. Samtidig var det også den uge hvor man fulgte reglerne til fulde.
Uge nr. 2 var den sjoveste uge hvor man egentlig var lidt ligeglad med budskabet "Snak dansk" og hellere ville have at børnene havde en sjov uge, end at de lærte noget. Sidstnævnte lod rent faktisk til at have en effekt, for vi blev spurgt af over halvdelen af landsbyen om vi ikke kom tilbage næste år, nåårhhh hvor er de søde :).
Igår var vi så på Green Mill Inn og spise igen og selvom det tog 600 år at få maden var det nu også hyggeligt. Mange kedelige ting skete igår siden vi skulle rydde op hele dagen, men det var det værd: Efter dagens hårde slid fik vi til sidst en ØL! DEN var godt nok tiltrængt og nuhuj hvor blev den da også skyldet ned med fuld nydelse. Det var nærmest som om gyldne dråber af utopisk skønhed dryppede ned i vores mund fra den syvende himmel (og jeg som ikke engang kan lide Dark Lager normalt)
Her om lidt tager vi tilbage til Minneapolis hvor vi skal mødes med Pelles fætter Ilan som vi skal til State Fair med imorgen - det skal nok blive sjovt (man kan købe "Fried Snickers on a Stick" hvor ulækkert er det?)

Som en ekstra bonus fik vi aftalt med Kaj/Frederik (hans rigtige navn) at vi ville komme og besøge ham i Madison når vi nu var i Chicago i slutningen af september. Til dem der ikke ved det er Madison en KÆMPE party by så vi skal nok få en afslutningsfest der er noget værd :)
Jeg har stadig ikke fået armene ned over at en gut tror jeg er homoseksuel fordi han har sammenlignet min tøjstil med en test i et blad, og det har indtil videre vækket enorm latter hos alle der har hørt historien

Nå men nu smutter jeg igen, hej-ho alle

/Ditlev

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hey Ditlev..

Nu kender jeg ikke din tøjstil, men hvor sjov er denneher: I ATS idag skriver de "De klamme dyr i zoologisk have påkalder sig stadig større opmærksomhed. I den forløbne uge har adskellige fabrikanter af skatertøj således tilbudt at blive sponsorer for det vietnamesiske hængerøvssvin."
Et gammelt ordsprog siger, at nemt er det ikke bare fordi man ser en smule godt ud..
Hils omkring dig..
Birte

Anonym sagde ...

Hej Birte

Jeg gaar aldeles ikke i skatertoej, har en ganske almindelig stil som stakkels eigil lige havde misforstaaet :)

Ditlev

Anonym sagde ...

IF YOU WANT TO WIN THEFIGHT SAY I BELIEVE
to the keys of the kingdom are mine
all stand together for the world to see
now the time is right to live out all our dreams say the words forever your strenght will never leave if you want to win the fight say I BELIEVE

Et fuldt svin

Anonym sagde ...

Hej Ditlev..
Det regnede jeg heller ikke med. Den med ATS nævnte jeg fordi jeg kom til at tænke på nemt man kan få prædikater alene på grund af hvordan man klæder sig..
Hilsen
Birte

Unknown sagde ...

Nå, nu blev I lidt stille igen på bloggen! Fortæl hvordan det var at være på marked og fortæl hvor I nu skal hen. Det er så sjovt at læse om

Anonym sagde ...

Jeg er helt enig med Mette...Godt nok skrev I at I skulle have en enkelt øl, men den må da være dampet af nu..

Og så lige angående i morgen. Anders er jo vant til fødselsdagssang og flag til at vågne på, hjælper det ikke pudser vi dræberhunden Fie til at puste ham i næsen, han er vant til morgenmad på sengen, levende lys, regnbueis, poletter og så selvfølgelig................Faxe Kondi...
Just in case..
Mange Hilsner
Birte

Anonym sagde ...

hej lillesivn.

Med hensyn til det med at være gay, er det forståligt, vi ved alle at du har dine sære sider. Dejligt at høre, at du også lider lidt, pga du ikke får din daglige dosis alkohol. Det har du sku godt af. Når i engang kommer til madison, tror jeg sku ikke, at der er nogle damer for dig (gymnasie joken),
de får højst sandsynligt ikke lov til at gå i byen.
Du må ha et fortsat godt eventyr gamle dreng. når du engang kommer hjem gi jeg en Maribo på Gotten.

Hilsen din gode ven svine-laust (vælger at være anonym)