tirsdag den 28. august 2007

Mononukleose!

Ja saa har undertegnede (Pelle) saa faaet at vide at jeg har mononukleose. Saa nu kan jeg ikke drikke, dyrke sport eller noget som helst.. Det er jo fantastisk. Dette er en bitter blogning, og der kommer ikke til at staa noget positivt!!! Noej jeg er bitter over at vaere blevet syg med det.. Nu naar vi lige havde skaffet os en fed fest i Madison, og vi skulle til at drikke oel i Winona, saa faar jeg at vide at jeg ikke kan.. Fedt.
Naa men udover det er vi naaet frem til Winona som jo ellers er en meget rar lille by.
Som en lille sidenote kan siges at Ditlev og Anders sikkert ogsaa faar Mono, idet vi har delt vandflasker op til flere gange. Tillykke med det :p

Nej, jeg haaber ikke de faar det, men det ville dog undre mig.. Hmm ikke saa meget andet at skrive idag, men der skal nok komme flere gode indlaeg de naeste par dage. (Vi skal til Wing-night i morgen, Wing-night betyder at man kan faa en chicken-wing for 20 cent).. :)

Pelle over and out

1 kommentar:

mlj sagde ...

jamen Pelle dog.. hvordan har du fået det...?

:.)