torsdag den 13. september 2007

Strand Diego?

Saa skal der fahnme blogges!

Som i nok lagde maerke til var vi i Sea World her forleden, hvilket jeg var staerkt imod da $45 dollars, i mine oejne, er for meget for en tur i et akvarium - ogsaa selvom det var enormt stort.
Og selvfoelgelig fik elite-ditlev ret, hvilket betoed at jeg benyttede resten af dagen til at hovere over hvor god jeg var (arj, egentlig syntes pelle vidst ikke det var saa slemt, men hey manden har lige tegnet et lem paa min ryg mens jeg sad og skrev, saa skal han da lige holdes lidt nede!).
Naa, det var egentlig lige en sidenote. Idag har vi ikke rigtigt lavet noget, temperaturen har vaeret paa ca. 28 grader og dagens hoejdepunkter var enten da vi stod og ventede i en halv time paa bussen, og vi fulgte Pelles tyggegummi langsomt glide ned af det sted paa baenken, han havde sat det fast paa - eller da Pelle koebte en salat til 15 dollars :O. Sagt med andre ord: Vi har stenet - paa stranden vel at maerke, hvor vi har vaeret de sidste par timer.
Derefter kom vi hjem og straks faldt over vores favoritbeskaeftigelser paa hotellet: Pelle sad og soegte paa nye hoteller til naeste by (vi ved han kan lide det), jeg sad og lurede paa receptionisten og Anders sov/laeste/saa tv. - Her om lidt skal vi ned i poolen som de lige pt er ved at fylde op med nyt vand, for det er jo dejligt vejr udenfor, selvom klokken naesten er 7 om aftenen :).
Naa hvad er der ellers sket.. Jo vi kan jo lave en afstemning over hvilke anekdoter, der er bedst:

1: Pelle taber en hel skaal morgenmad ned i skoedet paa sig selv
2: Ditlev bruger 45 minutter paa at lede vores hotelvaerelse (paa ca. 15 m^2) igennem efter sin ene sko (som viste sig at vaere i hans endnu ikke udpakkede taske)
3: RUSSEL CROWE! (Gogo 3:10 To Yuma)
4: diskussionen om hvor daarlig filmen "War" (Jet Li og Jason Statham action film) egentlig var - fy fahn noget lort
5: Pelle indroemmer at han er lavet af bark siden han proklamerer, at han V I R K E L I G T godt kan lide en is der bestaar af kiks og is med mintsmag

ok gaa til stemmeurnerne nu!

Jeg havde helt glemt, at vi ikke havde skrevet om dagen igaar. Der var vi (igen) i et shoppingmall, hvor Pelle og jeg (igen) saa paa toej og Anders (igen) saa paa boeger - trivielt? Nejda, vi oplever noget nyt konstant.. Eller noget.. Derefter saa vi filmen War som var usandsynligt ringe, kan klart ikke anbefales - derefter lavede vi ikke en skid hvilket gjorde igaar til den naestkorteste udflugtsdag, kun overgaaet af idag som var endnu kortere fordi vi ikke tog nogen steder hen efter stranden.
So long peeps

Imperator Ditlev over and out (gogo travian!)

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Pelle!!!
Kontakt mig snarest..har Muligvis en lejlighed klar til os..på EasterBronx, 70 KVM, 5K om måneden...i noget der hedder Vardegade...Regner selvfølgelig med du er 100% fresh...men bekræft det lige:)

/Pelle

Anonym sagde ...

Helt ærligt Pelle..Hvordan vil du overhovedet klare dig uden mit fantastiske uovertrufne lam med ramsløg og flødekartofler...?

At I ikke savner dk er ganske forståeligt...Karen Jespersen er blevet socialminister igen igen, og det regner og rusker og varsler alt for tidligt efterår..

Hvornår tager I videre?

Unknown sagde ...

Det lyder som om I nyder det, men skal I dog ikke passe på, Pelle og Ditlev , med at købe så meget for ellers kan I vel slet ikke have plads til det i bagagen på hjemvejen!

Har du set killingebilledet, Birte?
Det ligger på Ditlevs og Pelles fotoside, så måske kan en af dem sende det videre til Anders?

Anonym sagde ...

Nej - jeg kan ikke få lov at se de søde kitkat-billeder..
Pelle..kan du ikke lægge dem over hos Anders?
Håber ellers I stadig trives...Det lyder ihvertfald ikke som om I bliver overanstrengt for tiden..
Glæder mig til at høre fra jer igen..
Pelle: Tillykke med i morgen..!
Mange hilsner
Birte

Søren Birch sagde ...

Jeg har været lidt ophængt i den sidste tid, men fik læst op på bloggen i går. Det lyder jo som om I stadig morer jer og nyder at rejse rundt. Bare det var mig.
Kh fra Søren

Tidsoptimisterne sagde ...

Hej Pelle,
Tillykke med fødselsdagen.
Håber, det ikke er for svært for dig at være den "lille" af jer.
Jeg kan ikke helt finde ud af, hvor du fejrer din fødselsdag, så nye blogs ønskes.
Hils Ditlev og Anders.
Hilsen
Kurt

Anonym sagde ...

Hej Pelle!

Herved en fødselsdags hilsen fra Ib, Madi, Maria, Maja og Kim.

Håber i har det godt og hils MC Tito. Ib siger i har en maskot, der hedder sådan. Jeg håber seriøst Ib tager fejl... Det er da det dummeste jeg nogensinde har hørt om (Kims kommentar).

Johnny B. Goode 1, 2 og 3 sagde ...

Nej det er skam rigtigt, MC TITO FOR THE WIN! :) hehe, tak for foedselsdagshilsnerne, haaber alle har det godt! :)