tirsdag den 4. september 2007

Er man ikke i Vegas, er man ikke i Vegas!

DET! er elite Pelles nye motto! Det sagde han da Anders og jeg skulle proeve rutchebanen i New York, New York (Pelle proevede den faktisk sammen med mig igaar, saa han er ikke saa meget en kylling som man skulle tro (earh ok, det er han)). Idag skulle vi have vaeret ved Hoover Dam (kaempe daemning, -red), men fordi damen havde givet os forkert information lod dette sig ikke goere.. Om vi var sure? Det tror jeg nok..

Istedet var Anders og jeg inde og se en udstilling om menneskekroppen (fahn, et babyfoster er kun ca. 2x0,5 cm naar det er 8 uger gammelt!!) hvor Pelle var lidt for fag til at komme med.

I den anledning kom vi forbi arkadehalle i New York New York, hvilket vi selvfoeligelig lige maatte besoege. I denne hal kunne man, alt efter ens praestationer i f.eks. basketball vinde billetter, som man kunne bruge paa at koebe vanvittigt fine ting!. Vi lagde vores liv som indsats og fik samlet hele 356 billetter ind. En gut tilboed os hans andel af Bellagios aarlige indtaegter (37,4%) for vores billetter, men vi afslog idet vi hellere ville koebe de fantastiske produkter der var til salg for disse gyldne stykker papir.
Vi fik koebt foelgende artefakter: En oejeklap med tilhoerende (alt for stor) bandana til MC Tito, Et lyseroedt Yoyo-agtig plastikdyr, der lyser hvis man "yoyoer" med det, en hoppeboldsterning som ogsaa lyser naar den kastes og sidst men ikke mindst, en lyseroed hacky-sack, jeg kan kun sige to ord: WOW! og (ahaha i faar ikke det andet at vide :( )
En note til arkadehallen skal lige vaere, at i basketball fik Pelle topscore paa 42 point paa 30 sec (Ditlevs var 37 og Anders 0), men jeg vandt flest spil (2-1!!!)
Og nu til spoergsmaal: Der er ogsaa billeder paa min facebook profil, ved ikke om i skal vaere venner med mig for at se dem.
Til dem der sagde at de ville betale internet, det kommer i ogsaa til fra nu af :).

Naa men ellers har vi ikke rigtigt lavet noget idag.. Igaar var lidt sjovere af flere grunde: Anders blev halvsyg af at spise for meget morgenmad/frokost i buffetten, Jeg formaaede at spise et maaltid bestaaende naesten udelukkende af vandmelon (og der var virkeligt meget vandmelon!) og Pelle formaaede at tage 5 forskellige desserter, uden at faerdiggoere en eneste! Desuden var der ogsaa en venlig tjener som mente at jeg skulle have et ekstra glass sodavand fordi jeg var sej :S (ihvertfald fik jeg 2 helt fulde).
Naa, men imensa Anders laa syg paa vaerelset sneg Pelle og jeg os ned i et shoppingcenter, paa vejen (dvs. de 200 meter) ned til det proevede vi at samle saa mange stripperreklamer fra suspekte typer der stod i kanten af fortorvet, og for satan da vi fik mange.. Vinderen blev Carressa med 6 dubletter, skarpt forfulgt af Natasha, Angie og Candy med 5 :). De 15-20 andre follige vi fik var dog i lidt mindre omfang. Samme aften slappede vi af med roomservice og splatterfilm hvilket var laekkert.

Her til aften skal vi ud paa The Strip sent om aftenen for at se neonlyset, Pelle og jeg var der igaar ved 9 tidne og allerede der var det voldsomt, saa vi gaar ud fra at det kun kan blive bedre.
Udover Fantasy har vi ikke set nogen shows fordi de simpelthen var for dyre (Blue Man Group - $111 + skat, for de daarligste pladser) og det der med tigrene i skriver om afholdes ikke mere.

Naa men nu skal jeg lige finde en billig ipod og derefter have mig en lur - ses folkens - catch ya on the flip side

Ditlev out

EDIT:
Her til aften har vi igen, igen, spist paa et af de naerliggende hotellers buffet, og har dermed ogsaa haft mulighed for at spise DEN BEDSTE KAGE - EVER.
Ditlev var selvfoelgelig den sunde og spiste igen, igen, kun vandmelon.. :) Men tilbage til kagen.. Den var noget naer perfekt, et styks chocolate-delight! :p
Da det er sidste aften i Vegas skal vi nu (efter vores vaerelse er nogenlunde rent... Ahem..) ud paa strippen (ikke den fraekke af slagsen(Ditlev er lige kommet med et udbrud over hvor daarlig en joke jeg lige lavede.. hehe..)).. Naa men i hvert fald skal vi nok tage nogen gode billeder af alle de seeejee neonlys :)

Pelle-edit over and out :p

PS. Ditlev har lige ompakket alle sine ting, og fundet ting han ikke anede han havde med.. :p Mor-soester-pakning for the win.

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Altså! Ditlev vejer 72 kg og er 192 cm høj så han BØR spise verdens bedste kage!I stedet for alt det sunde vandmelon!
Glæder mig meget til billederne af Mc TITO i Vegas. Hvor skal I mon hen nu? Kunne I ikke give en tentativ rejseplan? Det er rigtigt sjovt at høre om alle de detaljer i jeres oplevelser

Anonym sagde ...

Hey Boys..

Lyder til I trives!
I skal vide Anders også tidligere har været dårlig efter at have spist for meget..Da var det hundekiks han ikke kunne holde sig fra ( det er godt nok nogle dage siden-men hold ham i kort snor)

Jeg ville rigtig gerne se jeres billeder, men jeg kan ikke finde ud af at gå ind. Jeg havde ingen problemer med dem fra lejren, så hvad er det nu lige jeg gør forkert?
Glæder mig til at høre fra jer igen..!
Mange Hilsner
Birte

Anonym sagde ...

Jrg vejer en hel del mere end 72 kg efter at have vaeret her i en maaned mor ;)