lørdag den 29. september 2007

feeeeeeeheeeeeeest

Igaars fest var simpelthen saa fed at den maa blogges om, selvom det bliver kort.
Vi blev plakatfulde allerede ret tidligt eftersom Pelle, Anders (der lige pt naegter at overlade den stationaere computer til mig, saa jeg maa blogge fra en baerbar, argh!) og jeg drak en blanding af White Russians (Vodka, Kahlua og Maelk, -red) og oel. Ved 22 tiden crashede vi naboens foedselsdagsfest hvilket de faktisk ikke blev sure over, og Pelle og jeg blev gode venner med de fleste.. Anders er en anden historie som kommer senere. Paa det tidspuntk var vi LANGT fuldere end alle andre til festen, hvilket resulterede i at vi wrestlede paa en sofa til stor forundring for resten af festen. Vi var flinke og gav gaver i form af 2 tomme flasker sprut, som vaerten blev meget glad for (faar lige at vide af Anders at hvad der, for hans vedkommende, sker i Madison bliver i Madison, men sjovt var det)
Vi kommer igen senere med en blog naar vi er blevet hammerstive, nu skal vi ud og spille beer-pong som er et oelspil jeg vil forklare om i detaljer, naar jeg kommer hjem

Hajdelihoej, skal hilse fra Pelle

Ditlev

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

ih altså! Det var ikke interessant at høre om at I blev fulde ! Jëg kan godt forstå at amerikanerne undrede sig for man blir så umådelig bøvet hvis man er fuldere end resten. Pas nu på, at I når jeres fly mandag aften uden for mange tømmermænd!

Anonym sagde ...

geotorelxzp credit card consolidation
credit card companies