torsdag den 6. september 2007

City of Sun - San D.

Efter 9 timers flot bustur gennem baade bjerge og oerkener, ankom vi til San Diego i gaar aftes ved en 9-tiden.. Vi gik stille og roligt ind til vores hotel hvor vi, selvfoeligelig, havde lavet reservationer - troede vi.. Det viste sig saa at vi ikke havde reservationer, i hvert fald ikke til det hotel. Det var dog ikke et problem at faa et vaerelse, saa no harm done..
(Paa nuvaerende tidspunkt frygter vi stadigvaek lidt for at vi bliver bonget for 2 naetters betaling, eftersom vi ikke aner hvad der er sket for vores reservation..)

Men nok om det lidt uheldige med hotellet.. Temperaturen ligger lige omkring de 26 grader og der er skyfri himmel, saa vi klager ikke :)
Idag har vi saa brugt paa at vandre lidt rundt i omegnen, sjovt nok isaer lige omkring strandomraedet :p Vi tog alle tre ned til noget der hedder Mission Bay Beach, men her viste det sig at der var forurenet, saa vi kunne ikke komme i vandet.
Og som den iltre fyr jeg nu er, hehe, saa foreslog jeg en frisk gaatur pa en 4 km til den anden naermeste strand Pacific Beach. Det var der dog et partymember der ikke gad, naevner ingen navne, host, Ditlev, host, saa det blev kun mig og Anders der gik til Pacific Beach, mens Ditlev i stedet valgte at ligge ved hotellets pool. (Heller ikke et daarligt, saa man kan ikke klandre ham alt for meget :P Noget der for oevrigt overasker mig/os meget er at naesten alle mellemstore hoteller har en pool.. Bare lige en note.. Hehe)

Naa men tilbage til Pacific Beach. Denne strand er noget af det fedeste jeg nogensinde har oplevet. Temperaturen er noget naer perfekt, boelgerne er fede og kanonhoeje og "udsigten" var simpelthen genial.. Hehe..
Det er endelig lykkedes os at finde en computer der har usb-stik (og en mus!!!!!!!!), saa nu vil der komme flere billeder op paa facebook. (Pelles og Ditlevs billeder, Anders har taget ca. 0,1 billede paa turen).

EDIT: Vi kan ikke faa uploadet billeder alligevel.. Computeren er aabenbart sur paa os.

Dette ophold i San D varer kun indtil i morgen, hvor turen gaar videre til Tijuana. Her bliver vi en 2-3 dage, alt efter hvor fed byen er, og kommer saa tilbage til San D hvor vi skal vaere indtil d. 16. mener jeg.

Mette: Vi tager fra San D til Los Angeles d. 16. hvor vi er i en 5-6 dage hvorefter vi tager til San Francisco. Her har vi ligeledes en 5-6 dage og saa gaar turen til Chicago (Madison). Jeg har ikke lige papirerne, saa jeg kan ikke skrive datoerne, haaber det her er okay.

Der er vel egentlig ikke saa meget andet at skrive end, at vi lever livet og har det fedt! :)

Pelle over and out.

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Tak for den nogenlunde rejseplan. Hører at Tijuana er noget turistet så det er godt I ikke skal være der så længe.En temperatur på 26 grader lyder noget mere civiliseret end i Vegas. Ærgerligt med billederne!Jeg håber på, at I finder en mulighed for at sætte dem på. Poul Pott sang på rådhuspladsen i går og katten ser ud som om den skal have 8 killinger.

Anonym sagde ...

Hey boys..
Godt at høre livet er fedt og at I ikke lever for lidt..
Angående facebook - Hvis Anders ikke har en sån´ kan jeg så ikke se billeder?
Mange hilsner
Birte